صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
مانتو پاییزه و زمستانه آیسان

مانتو پاییزه و زمستانه آیسان

خرید اینترنتی مانتو آیسان اگر به دنبال مانتو پاییزه با مانتو زمستانه مد روز میگردید مانتو طرح ایسان یکی از جدیدترین و زیباترین مانتوی های تولیدی بوده که از کیفیت بالایی برخودار است پارچه این مانتو ترگال بوده و بسیار مناسب برای روزهای سرد می باشد این مانتو در چهار سایز 36.38.40.42 عرضه شده است.

خرید مانتو پاییزه ایسان

اگر برای روزهای سرد به دنبال مانتویی گرم با طراحی زیبا هستید مانتو طرح ایسان را به شما پیشنهاد می کنیم این مانتو همچنین میتواند یک هدیه مناسب برای آنکه دوستش دارید باشد.


فروش مانتو زمستانه ایسان

مانتو آیسان برای روزهای سرد


جنس به کار رفته در این مانتو از پارچه ترگال میباشد

درجه بندی کیفیت درجه A

نوع چاپروی ان چاپ سیلک – رنگ پلاسیتی زول


سایز بندی از 36 تا 42

قد مانتو 110 سانتی متر

مناسب فصول سرد سال


به همراه یک گل پارچه ای که دارای گیره می باشد و می توانید به مانتو متصل کنید

سایت مانتو آیسان

مانتو زمستانه طرح آیسان تمام الگوهای طراحی سال را در خود دارد در طراحی این مانتو سعی بر آن شده از قد بلند استفاده شود، قد این مانتو 110 بوده، رنگ این مانتو غالب مشکی با حاشیه های طوسی بوده که روی تمام این حاشیه ها به صورت تخصصی طراحی و چاپ خاص انجام گرفته، یعنی حاشیه ها و آستین بصورت جداگانه طراحی و چاپ شده و خاص همین مانتو می باشد. جنس این مانتو بهترین پارچه ترگال بوده و مناسب فصول بارانی و سرد است. نحوه ی اتصال هر دو طرف مانتو با 7 قرن بوده به طوری که هیچ فضایی در پایین مانتو باز نمی ماند. این مانتو از بالاترین کیفیت دوخت برخوردار بوده و در چهار سایز 36.38.40.42 عرضه شده است در صورت سفارش سایز مورد نظر خود را یاداشت نمایید.

مذل های جدید مانتو آیسان


خرید اینترنتی مانتو آیسان

فروشگاه مانتو آیسان

مانتو زیبای ایسان مناسب برای خانم های شیک پوش

http://ison.8n8.ir/upload/picture/buymobile.gif

قیمت با گارانتی 57000 تومان


مانتو آیسان با قیمت ارزان



برچسب ها: خرید مانتو پاییزه آیسان , خرید مانتو زمستانه آیسان , فروش مانتو پاییزه آیسان , خرید اینترنتی مانتو آیسان , سایت خرید مانتو آیسان , مانتو آیسان ,
| [ ]
57000 تومان